Ledig dag!

Idag är vi lediga, jag har varit till Medimar för att göra första delen av en hälsokontroll... Blodprover och så har jag gjort rörlighetstester, styrka, BMI, vikt, fett% mm. Allt var nog bra och inom rimliga gränser enligt läkaren men jag är INTE nöjd. Vikt och fett% har öööökat alldeles för mycket... Men det visste jag ju nog, bläää. Men det finns ju bara en person som kan göra nåt åt den saken... På måndag får jag svar på blodproverna, HB, B-12, kolesterol, å va allt de va...
Vi var på stand-up igår också, en jojo- bantares bekännelser... Hon träffade ju huvudet på spiken ganska många gånger. Hohojaja.

Wilma underhåller sej med vattenfärger och Malte håller på med rymdfärjor och vattenskotrar :-) helt omedvetna om vikt och fett%. Tack å lov.


Kommentarer
Postat av: Inger Sundman - Törnroos

Kan trösta dej med att din stand upp komiker var och åt hos oss och hon var ganska tyst vid matbordet i alla fall.En trevlig dam.
Kram.

2013-02-08 @ 00:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0