Helgen

Helgen är slut, den gick snabbt, den också. I Fredags hade vi middag med jobbet på Texas, sen blev det en drink eller två på Indigo. Tok trött på Lördagen...Var på Funky kids med Wilma sen sov vi några timmar innan vi gick till grannarna på Halloween fest. Hamburgar buffe med James marängtårta till efterrätt, MUMS. Skattkista till barnen, lite vin, kognac osv. Hemma igen  kl.00.00 (ca) Och HELT SLUT när jag vaknade, det blev familje sim utan mej.  Jag fattar inte hur jag kan vara så trött... Piggnade dock i när vi åkte ut till Hammarludda för att se Maddes och Jonas livsverk, vilket fint hus de kommer att få! Vi grillade korv och hade allmänt trevligt.
Avslutade söndagen med  med en timmes promenad. Så på motion konton blev det 6,5h den här veckan också :-) Har inte blivit så mycket gym, ska försöka få mer tid till det nästa vecka.

Slött att kameran inte fått hänga med så mycket på senare tid...men det är ganska skönt det också.

Tack å god natt!

Kommentarer
Postat av: ramona

Låter som en bra helg:-) kanske kroppen som berättade att det var dags för en vila:-) du jobbar o står i rätt mycket:-)

2011-11-07 @ 06:30:00
Postat av: Erica

Ramona har nog rätt:)Du behövde nog vila:)Eller så börjar du bli för gammal för 2-dagars party;)

Synd att du ej är med på lördag,skulle vart skoj.Inte för att det blir så mkt party för min del än:)

2011-11-07 @ 20:04:09
Postat av: Ica

Vilken kul helg! Jag e helt slut om jag går och lägger mig efter 23.00 jag! Så jag förstår vad du menar! Tråkigt men man behöver sova! Duktig du är som tränar 6,5 h i veckan! Jag kommer bara upp i 2 -2,5 h. Och bara löpning! Jag borde kanske börja gå på gym! Hördu ha det gott! Kramkram ps. Ser fram emot 25 feb redan! Vilken födelsedags present va?! ;) kram

2011-11-07 @ 20:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0