Funky Kidz Avslutning

Hej hopp! Här kommer ett inlägg :-)  Idag har Wilma haft avslutning med sin dans grupp. Deras grupp skulle vara hundar. Duktiga och gulliga :-)




Några gullisar. Wilma fick en dalmatin målning, mycket nöjd :-)


Ros utdelning. Hon ville gå nästa termin också så vi anmälde henne på nytt idag.
Hoppas det här intresset håller i sig, man blir ju sugen på att kunna dansa själv.
Men det är inte lätt när man är både tondurak och taktlös, haha

Foto Fix


Vi har också fixat med lite foton i helgen, fått lite nya och möblerat om bland de gamla.
Svart vitt...


Några förstoringar från bröllops dagen. svartvitt...



Några fina ramar som vi fick i julklapp från madrid förra året... Även svart vita bilder där...
Gillar ju liksom det jag...

Kommentarer
Postat av: Ica

Så fint d blev med alla foton! Jag har väldigt lite svart vita foton kom jag på..kanske måste fixa det! Ha d gott! Kramkram

2011-11-29 @ 19:55:22
Postat av: Ica

Så fint d blev med alla foton! Jag har väldigt lite svart vita foton kom jag på..kanske måste fixa det! Ha d gott! Kramkram

2011-11-29 @ 19:56:03
Postat av: Linda

Gillar fotoväggen skarpt!!

Vad söt Wilma är med tungan ute!

2011-11-29 @ 20:15:12
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: ramonster

tjusiga bilder!!

2011-11-29 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0