Tallinn

I helgen åkte vi till Tallinn.Barnen var hos Mormor och Morfar.Vi fick det i Bröllopspresent av min bror och flickvän.Det var riktigt trevligt och avkopplande,nu känner vi oss ganska utvilade efter en månads Festande (tyyyyp) Det hade hänt en hel del där på 10 år,mycket shopping men inte så billigt.Inte det vi skulle vilja köpa i allafall. Jätte fint väder,vi satt ute och åt lunch,drack lite vin och öl,en mini semester som vi gärna gör om!
Snygg bild...not...
Vi fick också hem en studsmatta i helgen! Wilma och Malte har fått köpa en för sina spargris pengar,vi har sparat Födelsedags och julklapps pengar mm i grisen och det har varit önskemål om en studsmatta så då tänkte vi att det kanske är en bra ide att de får köpa en... Vi hittade en på specialpris i Åbo och Morfar var snäll och hämtade hem den till oss :-)
Den är uppskattad kan jag lova!
Dessa två har hoppat omkring i den här över en timme i kväll!
Nu sover de gott,och det ska jag också göra... Matias har åkt till Göteborg på Elmässa,så jag får hela sängen för mej själv,en stund i alla fall...:-)

Kommentarer
Postat av: ramona

såg den studsmattan när jag gick förbi häromdan... tänkte att vi skulle kika över nånkväll och studsa av oss lite :)



Den där resan ser jättemysig ut!!kul att åka på tumis och mysa!!Sitta och smutta på lite vin eller en öl på en uteservering i solen skulle inte sitta helt fel

2011-05-11 @ 12:36:48
Postat av: Linda

Roligt att ni hade en mysig dag tillsammans. Ni behövde nog få ta en dag bara ni två utan en massa som skall fixas, det var ju ett tag sen.

Bara era barn har fått studsa av sig lite så kommer vi gärna förbi och provhoppar!

Kram

2011-05-11 @ 20:48:26
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Erica

Nice med minisemester,glömde säga det när jag prata med dig tidigare. Om ni en dag ser en muminmamma hoppa när ni tittar ut,så är det bara jag som tröttnat på "magen" :-).

2011-05-12 @ 12:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0