Lite hemma fix

Det passade ganska bra att det var dåligt väder i helgen,så vi fick lite gjort här hemma.
Vi målade om den illgröna väggen till svart...så länge var det kul...Att man aldrig lär sej...Blir så trött.Jag tycker alltid att det är fint med lite färg osv men när det kommer in i mitt eget hem är det tydligen inte så fint längre,suck. :-)
Vi har satt upp en tapet bakom fläkten och glas skiva på. Förut hade vi målat bakom men då fick vi inte glasskivan tät mot väggen så det rann fukt bakom osv...nu gjorde vi om det och hoppas på att det blev bättre!
Lite dålig bild men ni kanske ser lite av det diskreta mönstret...
Vi har också planterat 4 träd på gården,3 äppel och ett vår körsbär. Så nu kan det få regna lite lagom typ hela Sommaren :-) Ska ta någon bild på det också.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Va fint ni har...

Jag e preciiiiis likadan då det kommer till färger. Beundrar och gillar andras hus med mycket färger... men då de kommer till mitt så bara ångrar jag mig och går till vitt,svart och grått ;-D



Kram

2011-05-17 @ 11:02:05
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fint det blev! Super. Måste komma förbi och kolla in hur det ser ut i verkligheten också. Tapeten ser jättefin ut!

Vårt kontor får en hel svart vägg. Jag var lite rädd att det skulle kännas som "tonårsrum" med det svarta, men det blev jättefint. Ångrade mig om det lila, det är inte jag... Håller med dig om svart, vitt och grått, det tröttnar man inte på. Brunt funkar för mig också, men sen är det nog slut på färger som håller i längden. Man är en färgklick bara... =)

2011-05-17 @ 11:36:36
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Annica

Kanonfint Marika! Den gröna färgen var jättefin, men den svarta... mer än kanonbra, men så gäller bara svart och vitt för mig.. och lite grått!

Inne hos oss blir man snart böändad av allt vitt :-) Hängde just upp gardiner i köket.. vita, till vita väggar, haha!

Tapeten vid spisen.. tjuuusigt!

2011-05-17 @ 18:19:21
URL: http://fameliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0