Bröllopsyra :-)

Som de flesta säkert vet så ska vi gifta oss i Vår! I princip hela påsken kommer att gå åt till Bröllopet som kommer att vara ett dubbelbröllop :-) Mikaela (min syster) och Daniel slår till på samma gång,det ska bli så KUL!!!
Just nu är planerna i full gång.Vi var ju till Stockholm på vår lyx helg i helgen (Det var egentligen min födelsedags present av Matias från förra året...fyller år om 2 veckor igen....)
Denna underbara helg bestod av:Kurs i Massage,4h.(inget snusk,haha.riktigt seriöst.) Inhandling av brudklänning, Middag och övernattning på Grand Hotell.Bröllopsmässa och inhandling av Kostym. Som ni hör så var det en LYX helg :-)
(För den som vill ha en extra lyxig hotell natt i Stockholm kan jag verkligen rekommendera Grand H. Vilken service! 10 Poäng!! nästan mer service än man vill ha...)
Matias i hotellrummet,det var nog långt i från det lyxigaste men det var fint ändå.
Dessutom var sängarna super SKÖNA!!!
Min Snygga Blivande man ;-) Om det blev den här kostymen återstår att se...
Han ska ha en helt vanlig kostym som man kan använda vid andra tillfällen också.
Bröllopsmässan var sådär... Man ska nog åka dit i ett tidigare skede(inte när allt är bokat och klart)
Eller om man vill spendera många,många,många pengar på den här dagen. Men lite inspiration och ideer har vi nog med oss hem!
Ikväll ska jag på sykurs,just nu håller jag förståss på att sy Wilmas näbb klänning.Smilla ska få en likadan. Malte och Melker ska också vara likadana. Men de får köpta kläder,ev.syr jag varsin fluga till dem :-)
HiHiHi det är så kul....fniss.
Nu ska jag gå ut och få lite sol på näsan!

Kommentarer
Postat av: ramona

fy bubblan vilken lyxhelg!!!:=)

låter som ni haft det rätt bra :))



2011-02-02 @ 15:55:44
Postat av: Annica

Grattis till bröllopet... blir säkert kanon fint! Vilken lyx helg ni haft, skönt att bara få va vuxna ngn dag :-)

2011-02-02 @ 22:48:44
Postat av: Pia Piggelin & Co

Lät som en riktigt härlig helg! Ser fram emot att se er i era nyinhandlade kläder :)

2011-02-03 @ 16:19:31
URL: http://jackmattibirger.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Så underbart! Lite försmak på bröllopsnatten kanske?!? =)

Ser så otroligt mycket fram emot att få se er finklädda och vackra. Skall bli sååå roligt att få hålla i programmet för festen, tackar ödmjukast för förtroendet!

Kram

2011-02-05 @ 18:17:37
Postat av: Linda

Det var jag...

2011-02-05 @ 18:18:11
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Sanne

Grattis!

2011-02-05 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0