Åre

Ja vad ska man säga? Åre verkar vara Guld även på sommaren! En super fin resa och fina vänner!
Jag åker tillbaka när som helst.
Vi har gjort massor känns det som,ingen ligga på stranden semester det kan vi göra hemma.


Coola Tjejer uppe på Åreskutan!Kabinbanan upp var mycket spännande :-)


Middag på Terassen med helt okej utsikt ;-) och helt okej sällskap ;-)


Mamma lyx,fjällvandring.Första gången för mej men inte sista.Jätte skönt!
På den här platsen blev det fika, Åre chokladfabriks Drick Choklad=MUMS!+Mackor...som balsam för själen för två småbarns Mammor.


Tännforsen! Otroligt Vackert och mäktigt!


Tjohoooo!


Finaste tjejerna Wilma och Mini

Åre Playan


Ett besök hit är ett måste för alla Åre besökare...


Marcus och Matias körde Downhill (eller vad det heter och stavas..??) Matias tyckte det var hur kul som helst men halleluja vad sliten han blev....


Vårt gulliga dirt Gudbarn Molly gillar piggelin!


Ett besök på Lill-Babs cafe i Järvsö blev det på väg hem!


Plättar och fiiina Mackor!

Nu är vi hemma igen men som sagt,jag gillar detta "äventyrs centrum" mitt i Skogen,mitt i Sverige a lot! Oavsätt årstid.Tack Ica och Marcus för er gästvänlighet !! vi kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är sååå glad att ni ville komma till vår lilla håla nu på sommaren! Det är många som missar hur vackert och hur kul det är i fjällen på sommaren! Så är jag glad över att Åre verkligen visade upp sig från sin bästa sida under ert besök! Hoppas ni kommer snart igen!! Kram

2011-08-07 @ 14:26:08
Postat av: Ica

Jag är sååå glad att ni ville komma till vår lilla håla nu på sommaren! Det är många som missar hur vackert och hur kul det är i fjällen på sommaren! Så är jag glad över att Åre verkligen visade upp sig från sin bästa sida under ert besök! Hoppas ni kommer snart igen!! Kram

2011-08-07 @ 14:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0