Möhippa för Sunny Hills Fruarna :-)

Haha,nu har möhippan varit! I Lördags kl.09.00 började det hela,kom hem 12.30 nästa dag...hohojaja :-)
Jag tror att vi fick den mest välplanerade,detaljrikaste,mest organiserade möhippa man kan få! Undrar hur många kvinnliga arbetstimmar det låg bakom???Någon som har räknat? Det var i alla fall riktigt roligt,vi är jätte nöjda!
Stort TACK till alla som varit med!! Går inte in på delj vad vi gjorde(det skulle ta flera timmar)Men vi tävlade mot varandra under dagen,fick olika uppdrag osv, Mikaela(med vinnarskalle)vann.Jag som inte är någon tävlings människa blev det under dagen,och tydligen är jag ganska dålig förlorare också ;-) men tiden läker alla sår har jag hört,haha.
Igår var jag sjuuukt trött,hade svarta säckar under ögonen,typ. I morse var jag inte heller pigg men jag släpade mej iväg till Träningsverket och efter det blev allt mycket bättre!! Så denna vecka får gå i träningens tecken! Ända till på Fredag,sen blir det frisör mässa i Jönköping och det är väl antagligen ingen hälsoresa kan jag tro :-)
Här kommer några bilder från helgen:
Några av våra fina flickor!
Montezami???
Det var några av bilderna,anar att det finns fler någonstans....
Nu är det bara att invänta den stora dagen/dagarna :-)Tur att det blir flera dagar så att det inte är över så fort...
Ett mål jag har den här veckan är att gå och lägga mej kl.22 varje kväll så att sömn kontot börjar komma upp till 0 snart,har legat på - allt för länge.Det både syns och känns.huga.
Nu har jag 5 minuter på mej:-)hej svej!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tänk att de ordnade allt det här för oss!? Jag ser ju dödligt slut ut på tjuren! Ha ha ha... En super-dag! Det där med att bara jag är tävlingsmänniska är nog lite av en myt skulle jag tro... Ho ho ho!

2011-04-05 @ 08:28:39
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Erica

Det ligger många timmar,dagar,veckor,månader bakom det hela:):)

Nej,knappast ngn hälsoresa du skall åka på i helgen:) Men hörde att ni inte startar så tidigt från Jönköping på söndag,så hoppas du får sova ut lite på hotellet.Trevlig Resa!!

2011-04-05 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0