Allt fixat??

Igår och idag har vi fixat och trixat med det sista inför bröllopet.Jag hoppas vi har allt på grej. Barnena har varit på Föglö så det har underlättat en hel del.I morgon åker vi också ut och gör ingenting :-)
Skönt att inte känna någon stress....men det kanske hinner komma??? Blev faktiskt litte små svettig idag när vi hämtade våra ringar som har varit på slipning och putsning,upptäckte när vi kom ut att de var alldeles gula.Matias tyckte jag var gnällig men jag var inte nöjd så jag ringde och "klagade" lite (då var klockan alltså 15...) Vi fick i allafall åka in med dem och så fixade de till dem på 1,5h!!  (de hade missförstått mej...)Det är bra service de! (Hasses ur&guld) Nu har vi i allafall alla ringar och samtliga är blanka och fina ;-)
Någon Påsk blir det inte för oss i år,men det får vi leva med.Förra helgen var vi på Föglö och tjuvstartade lite med äggmålning,och så åt vi lite Mämma.så det får bli vår påsk i år.Har ju som sagt lite annat att tänka på.
Var in till Jill på City Blommor och kikade på min bukett också...den blir så fin så,vårig och fräsch,här kommer en liten glimt...
Med det säger jag Tack och god natt! Får se om jag får till ett till inlägg innan helgen eller om det blir efter Påsk.
Sååå GLAD PÅSK!!!

Kommentarer
Postat av: Cindy

STORT LYCKA TILL PÅ ER STORA DAG, NJUT!!!

& Glad påsk också :-)

2011-04-21 @ 22:20:17
Postat av: Pia Piggelin

BUketten ser kanon ut! Ha en underbar dag i morgon!!! Ses på festen :) Kram!

2011-04-22 @ 15:13:56
Postat av: Janina

Hej!! Glad påsk till er!!

Ett stort super lycka till under er stora helg. Hoppas att man kan få se lite bilder sen, spännande att se hur fina ni var.

Kram från Janina med familj

2011-04-23 @ 08:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0