Komplimanger

Att Wilma börjat på stora avdelningen på dagis börjar märkas...
I förrgår sa hon för första gången att jag är dum. För att jag inte hjälpte henne att pärla...
Jahapp nu börjas det,tänkte jag. Bra att det har tagit så här länge i alla fall :-)
I morse sa hon att jag var en klant (!?!?) Klant liksom...haha. Jag kommer inte ens ihåg varför hon sa det.
Dessutom så gick jag förbi hennes rum här om dagen och bara råkade kika in då hon satt i sängen och läste högt i en bok.
-Gå härifrån! jag vill vara ifred. Så steg hon upp ur sängen och smällde fast dörren.
Jahapp.Tänkte man igen.Värst va dotra ha blivit tuff :-).Rätt oskyldigt än så länge, hoppas det inte blir värre,än på ett tag i alla fall.... De e ju bra att även Wilma har lite hummör :-)
Nu blir det soffan och 24h.i kväll med Anna Book och Maria Montezami. Det blir intressant :-)

Kommentarer
Postat av: Erica

Ganska gulligt:) Själv är man Idiot och jag hatar dig...men det kan komma från Anton.Sen vill man inte ens veta vilka ord han säger när man inte hör. Det är på både gott och ont att lära sig från äldre barn lr vuxna :)

2010-11-18 @ 07:20:04
Postat av: Linda

Oj, kommer det så tidigt?!? Rätt skön och oförargligt dock.

Angående sovmorgon... jag sover gärna bort halva förmiddagen, klockan sju är jag sjukt trött, speciellt då det är så mörkt ute.

Jag ritar gärna av dina muffinsmönster. Dags att ses snart, var länge sedan sist.

2010-11-18 @ 20:21:47
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Marika

Linda:Jag vet att du är morgon trött...har alltid varit.Kommer ihåg när man sov över hos dej och du vaknade typ 3 timmar efter man själv :-)

2010-11-19 @ 12:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0