Jahapp...

...då var den helgen över.Första helgen utan Matias i huset...Gick bra på dagarna,men SHIT för nätterna...Jag har INTE kunnat sova alltså!Barnena har sovit ganska bra (förutom att vi blivit snoriga hela bunten...typiskt...) Men JAG har legat och tvinnat i två nätter.Ensam i huset,Fullproppad av Finrexin = Rusar i hela kroppen flera timmar efteråt (måste ha blivit överkänslig mot coffein eller nåt,har nämnligen märkt lite samma med te...) Men igår kväll,när jag visste att M skulle komma hem och utan finrexin,somnade man som en stock! Kl.22.00. Vaknade 05.30,PIGG. Malte sover fortfarande och klockan är 06.14,han måste ha valt sovmorgon i idag! :-)

NU ska jag börja göra mej i ordning,för i dag ska jag börja JOBBAAA!!!! 2dagar i veckan,Lyx! (hoppas att det känns så i alla fall...)

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt med lite avbrott i vardagsbestyren. Hoppas dagen var lika lyckad som du förväntade dig.

2010-03-01 @ 21:26:30
URL: http://buslarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0