2 dagar jobb avklarade

Nu har jag jobbat två dagar,Riktigt roligt! Lite avbrott liksom... Få göra lite annat än bara sköta markservicen här hemma.Det är ju så kul att komma hem när man varit borta en dag.Jag tror att det här kommer att göra oss alla 4 gott,Glada och nöjda föräldrar=Glada och nöjda barn(I hope...)

Mormor har varit här med barnen nu,hon är ju helt fenomenal,en riktig hemmafru (en sådan man borde vara lite mer...) Igår när vi kom hem stod middagen på bordet,innan hon gick frågade hon vad hon skulle laga till dagen efter... Till lunch fixade hon plättar till Wilma och Matias,till middag blev det thai kyckling soppa med varma mackor.(Synd för mej att jag åt pirkkas makaronilåda på jobbet...)
Tvätten var upphängd,snyggt och prydligt.Vad mer kan man önska?? TACK SNÄLLA MAMMA/MORMOR!!!

Matias tycker att vi ska skaffa hushållerska när vi vinner på lotto,och det gjorde vi i Lördags! Så nu väntar jag på att han ska anställa någon :-) Vinsten var på 5 euro,så jag får nog vänta ett tag till,haha hehe

(det hände nåt med texten,mitt i allat blev det fet text och jag fattar inte hur man får bort det...öööhhh...)

Nu ska jag gå och väcka Matias,han somnade nog med Wilma och sagan...


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, vilken lyx! Underbart!

Hur kommer det sig att mammor/mormödrar alltid hinner med saker som man själv känner att man inte vet hur man skall få till. Erfarenhet kanske? Två barn är väl ingenting för Maija att ta hand om...

2010-03-02 @ 20:58:13
URL: http://buslarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0