Hemma!

Nu är vi hemma igen!Skönt men lite tråkigt,jag skulle kunna stanna en vecka till-MINST. Vi får åka tillbaka helt enkelt.
Resan gick jätte bra.Barnen skötte sej exemplariskt.Det är faktiskt lätt att resa med barn.De tycker att det är kul,massor att titta på,händer alltid nåt,fullständig uppmärksamhet av både mamma och Pappa,så mycket mer behöver de inte...lite godis kanske :-)
Nu är vi i allafall hemma och jag längtar efter att börja planera nästa resa (som vi inte har en aning om när den blir...) Skulle kunna resa flera gånger i året men för det första kostar det pengar och för det andra så gillar jag inte att flyga.HUJEDAMEJ för luft gropar.
Ska lägga in bilder senare!
Nu ska jag och Malte gå och väcka Matias och Wilma som sover fortfarande!!! klockan är liksom 10.30....
Ska nog kolla lite på Vickan och Daniel idag också....kan ju inte låta bli att tycka det är liiiite kuuul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0