Jul på Föglö och nyår i åre

Hej! Äntligen finns det tid för ett inlägg... Hetsiga dagar har det varit.Phu.Men kul. Var ju på Föglö hos Farmor och Farfar på julen.Hela ligan, 6 vuxna och 5 barn. Tomten hittade dit han också även fast han inte hittade hålet till Föglö tunneln ;-) Wilma och Malte har haft underhållning av kusinerna,Maya och Tereas behandlar dem som prins och prinsessa:-)

Sen var vi hemma och packade en dag och så åkte vi till Familj Pettersson som flyttat till Åre.Vi och melkers familj drog iväg på en 1400km resa med Stor bil och massor av packning. Väl framme efter en lååång resa med hur snälla barn som helst blev vi emot tagna av gästvänliga fam.Pettersson. Vi dundrade in i deras 3a med en miljon grejer och en massa barn,stannade i 4 dagar.Det gick otroligt bra,låter ju sjukt att man bor 11 pers i en 3a men Fam.Pettersson hade otroligt bra tålamod med oss!:-) Vet inte om jag skulle vara helt avslappnad med detta gäng hos oss i 4 dagar...Hur som helst så var det jätte kul,Wilma har skidat för första gången,tyckte det var jätte roligt. Molly och hon har sladdat runt i backarna.Att åka med barn är bra träning för lårmusklerna kan jag säga...

På nyårs afton blev det middag,spel och raketer.

här nedanför kommer det lite bilder....
ska försöka göra lite tätare inlägg i fortsättningen...


Vi hade perfekt väder!

Skid drottningarna

alla kids

åre dalen,lite kul att se raketerna uppifrån

Föglö ligan




Kusinerna

Kommentarer
Postat av: Ica

Äntligen att nytt inlägg! ;)

Det var såå himla kul att ha er på besök!! med lite planering fungerar allt! Jag blir inte så stressad längre fast det är kaos runt mig..herregud jag är ju gift med Marcus!! Behver jag säga mer..?! Han är väl inte den mest organiserade mannen på denna jord..om man säger så! Fast han har många andra fina sidor! :) Kom snart igen!

2010-01-10 @ 18:48:59
URL: http://minimolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0