Helgen som gick

Då va de helg igen då,vi har inte gjort så mycket.Matias har jobbat både Lö och Sö. För oss andra har det varit mest Flams å trams. Igår var barnen hos Mormor och jag åkte och tränade,SÅ SKÖNT att få svettas lite (på nåt annat än brnen,hihi)Det kom som en skänk från ovan.Har suttit inne med förkylda barn allt för länge,kände att nerverna behövde få slappna av lite...
Idag var vi och Simmade.Mormor var med då också.Malte tyckte nog att denna gång var den roligaste hittills.Han var helt vild i bassängen.Sen sov han i 2,5h...Wilma också.Jag lyckades slänga mej på soffan och bara vara lat,rätt nice.

Sen blev det en vintrig promenad,besök av Mormor och Morfar,som kom med min gamla sparkstötting.Jag och W vart lite ivriga på stötten så då va vi ut och testade den...Ganska kul faktiskt.

Egentligen har vi ju hunnit med en hel del... :-) I morgon börjar en ny fullspäckad vecka!


Lite för mycket snö på vägen för att det skulle gå riktigt fort.Men hon fattade direkt hur man skulle göra.


Flamsnissarna som blev så här glada av att se varandra efter tuppluren idag.







När man ser de här bilderna kan man ju undra hur man kan få nervproblem på dessa två.
MEN BELIVE ME,man kan! ;-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara barn!

Jag vet att hur härliga barnen än är och hur mycket man än älskar dem så kan man ibland bli lite trött. Det är tur att man i nästa stund skrattar gott åt dem. =)

2010-02-01 @ 09:33:49
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha, verkar omöjligt att bli arg på dom två, dom är ju så söta!!!

Kram!

2010-02-01 @ 14:43:03
URL: http://karlssonllorens.blogg.se/
Postat av: Pia Piggelin & Co

åååå plutt vilka goa syskon kramar!!!

2010-02-01 @ 20:17:46
URL: http://jackmattibirger.bloggagratis.se
Postat av: Moster

Känner igen den där gamla sparken... Myspysiga syskonbilder, när jag försöker förklara för Melker att det är en bebis i magen så tror han att jag menar att naveln heter bebis. Han fattar väl sen när den kommer! Han sa i alla fall att han ville ha en bor (bror).

2010-02-01 @ 20:52:56
Postat av: ramona

ojoj nu börjar det bli som på gamla goda tiden när man åkte spark och satt i STORA snödrivor!! :)

så jäkla mysigt med all snö..

nu kör dom bil hej villt på isen där ute i skären oxå... dom har tydligen kört till vårdö från Enklinge, vet inte riktigt om jag gillar det!!! OTÄCKT!!

2010-02-03 @ 11:52:35
Postat av: ica

men guud så mycket snö ni har!! man behöver tydligen inte flytta till Åre för att få snö!! ;) I Ekenäs ha dom inte haft så mycket snö sen 60-talet som dom har nu!! helt sjukt!!

Vilka goa barn du har!! syskonkärlekn blomstrar ser jag! kul att det är så ibland!! Vi är inne i en väldigt trotsig ålder hemma hos oss just nu..2-åringen menar jag! Shit vilket humör!! Ibland tycker jag riktigt synd om Molly som får stå ut med henne..Hoppas det lugnar ner sig i Thailand..

Ha det gott!!

2010-02-03 @ 13:41:23
URL: http://minimolly.blogg.se/
Postat av: Erica

Skönt att få komma iväg och träna.Har själv varit till Mariebad idag,har 2 sjuklingar hemma men moffa komma en stund.Skönt!!!Skulle önska att dom här skulle sova liten stund på dan när dom är som mest trötta och skulle verkligen behöva sova.Men nä.Gullfisar är dom ju ändå.

Kram.

2010-02-03 @ 15:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0