Body Jam....hmmmm....

JAHA...Då ha man testa på Jam med Maria då...hmmmm...ja va ska man säga...De blir inga fler gånger i alla fall. Alltså va orättvist.Vissa har de ju bara i sej,takt,rytm och känsla.Jag har dock fått det bevisat,än en gång,att jag är VÄRDELÖS på allt som har med dans att göra.
Tänkte när jag kom in i salen att Jag MÅSTE stå längst bak,men så ställde sej Jessi längst fram.Då tänkte jag på när jag och Molly åkte skidor och jag frågade om hon vågade åka ner för den här backen,hon svarade: Vågar du så vågar jag:-). Så jag tänkte,Vågar Jessi så vågar jag.Men de skulle jag ju aldrig ha gjort...Skulle jag ha ställt mej längst bak vid dörren så skulle jag ha kunnat smita ut efter uppvärmningen,för det var ungefär efter den jag började tänka:VA F-N gör JAG här???
NÅJA...gjort är gjort,då ha jag ju testat i alla fall... Haha.Man sku borda ha filmat...

MEN för er som gillar att dansa,snurra och skaka på häcken,gå på Body Jam med Maria(Johansson.Avancia)! Hon e sååå DUKTIG,värsta inlevelsen,man trodde ju ibland att man gjorde likadant,men så kollade man i speglarna och upptäckte att man hade heeeelt feeeel...:-)

Nu blir det en dusch,sen sängen.
Hoppas,Hoppas att Malte sover gött...låter inte så lovande,han ligger och hostar,har blivit förkyld.Sov som en kratta i natt...Natti!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Marika!



Jag kände exakt likadant som dig igår "va gör jag här??" =)

Vissa steg och rörelser va ju jätte svåra, och snabbt gick det!

Men Maria va riktigt duktig, tänk om man kunde va som henne....!



Än har jag inte gett upp... ska testa passet idag igen. =)

2010-01-19 @ 08:16:58
Postat av: Erica

Kanske du oxå är stel mellan skuldrorna,som jag fick höra att jag såg ut som en grovarbetare bakifrån när jag går:):)vart rekommenderad dans.Kanske vi skulle slå oss ihop och dans tango;)Asg

2010-01-20 @ 13:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0