Grönan

I onsdags var vi till Grönan.Med oss hade vi Wilmas kusin Teresa som fick det i födelsedags present av oss. Wilma var också med.Malte fick stanna hemma med Faster,Maya,Oscar och Juan. (ungerfär som på Grönan de också,haha)
Teresa fick bestämma det mesta hela dagen. Lunch på McDonalds,givetvis :-)
Chicken nuggets för hela slanten!
Matias åkte med Teresa och Jag med Wilma :-) Här är de ute och flyger någon konstig grej
(bilden e lite sned,glömde svänga den...)
Wilma åker karusell för första gången,Lycklig!
Lilla pariserhjulet tog vi också. Hon vågade åka alla grejer hon fick åka, tom.Nyckelpigorna.Riviga små rackare
;-) Teresa åkte också allt hon vågade och ville.Tror att tjejerna hade en kul dag,det hade
i allafall jag!
Det var så kul att jag glömde bort att Linda fyllde år!!!! Klantiga jag....Sorry Linda. Tur att du har så mycket att tänka på just nu att du inte har tid att va sur på mej,haha.Hur som helst,Grattis på födelsedagen och grattis till er fina dotter Bianca!

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh vad kul. Wilma ser så stor ut,sötis.



2010-08-22 @ 08:16:04
Postat av: Bodil

vilken fin bild på Wilma i pariserhjulet

2010-08-22 @ 21:04:56
Postat av: Linda

Gulligast Wilma vad söt du är!

Sur? Varför skulle jag vara det? Du grattade mig ju i förskott! Knasboll, ha inte dåligt samvete för det nu.

Härligt att ni hade en underbar dag. Skönt att ni inte hade bättre väder där också än vad det var här hemma.

Kram

2010-08-23 @ 18:01:38
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Ica

Men vilket hårsvall Wilma har fått!! Guud såå söt! Riktigt fin bild! Vad kul att hitta på nåt bara med stora tjejerna emellan..jag sku åxå kunna tänka mig att åka iväg med bara Molly och hitta på nåt kul! Kanske det är det vi ska göra Marika..?!

Ha det bra iallfall!! Kram på er alla!

2010-08-24 @ 13:35:30
URL: http://minimolly.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag måste hålla med tidigare skribenter, Wilma är helt underbart sööööt!!! Ska vi inte ta och ses någon dag? Om ni hinner mellan garagebygge och dagmammainskolning och allt annat vill säga... Kram!

2010-08-26 @ 14:16:05
URL: http://melvins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0