Den gamla oldiesen har fått kompisar

Den gamla stolen från 70talet har fått kompisar! ett bord och en stol som är ännu äldre har fått flytta in.De kommer från Farmor och Farfars hus på Kumlinge.Där håller kusin med fru på och renoverar så gammalt ska ut och nytt in.Jag vill ju ha det mesta så nu bor de här :-)Jag tycker dom är ganska fina.
Princessorna Wilma och Malou,leker alla dagar,både på dagis och hemma.
Skulle passa bra i Svenskdamtidning :-) Vickan och Madde kan gå och lägga sej!
Maltes inskolning går bra.Han har sovit där första gången idag.Jag tror att sköter sej ganska bra,eller hur Anna?
Tror att vi har den bästa dagmamman,jag får rapporter via sms om hur det går osv,Me like!
Nästa vecka ska jag börja jobba 3dagar i veckan,då börjar verkligheten! Både kul och tråkigt,men de blir nog bra!
I morgon blir det Föglö och bye bye party/30års kalas hos Benny och Elin,kul!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jepp, det går superbra! och han sköter sig fin-fint, en riktig gosig liten grabb ni har :) du borde fixa att du kan ta emot bilder oxå, messa när du tror det funkar igen så testar jag :)

2010-08-27 @ 20:56:39
Postat av: Ica

Ojojoj..stackars lilla Maltisen!! Det såg inge kul ut detdär!!

tänk om dom kunde lära sig av sina misstag, men tyvärr så börjar självbevarelsedriften först i 4 års åldern!! många år (och smällar) kvar malte!

Fina stolar och bord!! me like! vi har börjat kolla på möbler, barnvagn och lite andra prylar som måste inhandlas inom kort..kul med möbler, nya som gamla! Jag tror det blir mest nytt för oss...av bekvämlighets skäl..

Läste ditt medd på FB. Jag ska ringa dig nån kväll så kan vi palnera närmare..är för trött ikväll!

men jag behöver en tjejhelg! Snart är jag "fast" igen..i minst ett halvår!!

Ha en trevlig helg!!

Kram

2010-08-27 @ 20:57:45
URL: http://minimolly.blogg.se/
Postat av: Marika

Japp Ica vi bokar in en helg! Mikaela ville ev komma med,beror lite på hur det funkar med Smillisen.Det kommer att bli en riktigt tjejig helg kan jag lova ;-) men tror att det är bäst att lämna tjejerna hemma,den här gången.Jag har lite pläääns nämnligen,men vi tar det sen! Kram

2010-08-28 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0