Fler kreationer!

Den här veckan har dagarna sett ungefär likadana ut=suttit vid symaskinen och haft ansiktsmålning :-)
Wilmas småkusin Nelly var här i Fredags och då vart de lite ansiktsmålning (som på Viking Line tyckte Nelly :-)


Flickorna blev så söta så...man e ju i princip konstnär...hmmmm... Här är de redo att hugga tag i chokladbollarna vi lagade.Vips så var de slut.

Här ser ni kjolen jag sydde till Wilma.Modell ballong med mudd både uppe och nere. Fickan mitt på blev rätt söt. Lite jul varning kanske men jag är nog nöjd!

Malte ligger på sängen i sitt ny tapetserade rum,ser liiiite lätt nöjd ut!Har börjat sy gardiner också men de är inte klara.Kanske hinner i kväll.

Klicka för större bilder!

I kväll är Malte och jag ensamma hemma,W är hos Mormor på Kumlinge,M e på gelej. Så jag ska sätta mej vid symaskinen så fort han har lagt sej.Är något inspirerad just nu!kul.

Kommentarer
Postat av: Carro

Kjolen blev ju jättesöt!! Du har talang ;)hoppas du hinner få gardinerna gjorda ikväll nu då när ni e på tumis! =) kramisar

2009-11-14 @ 19:46:25
URL: http://flaxfix.bloggsida.se
Postat av: Pia Piggelin & Co

Men faktiskt hur fin kjol som helst!!! en sån skulle jag vilja ha! i lite större storlek...

2009-11-14 @ 22:43:05
URL: http://jackmattibirger.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0