Glad Alla Hjärtansdag!

Idag är det alla hjärtansdag,så jag skickar lite fina tulpaner till er! Har inte gjort några fina kort i år,har lite annat att pyssla med just nu men de går väl ändå. Wilma gjorde två hos dagmamman men dom ville hon ha själv :-)




Just nu sitter jag uppe själv,alla andra sover.Jag är helt utvilad,har sovit som en stock. Wilmas penicilin kur är äntligen slut så hon har också sovit bättre,skönt.
Igår var vi i Huset alla 4 (jag Matias Wilma och vår nya fam.medlem Pappa, som bor här för tillfället :-) Wilma och Matias primade väggen i köket.Målade typ,de va nog hennes roligaste dag i huset,ville INTE gå hem. När hon var sysselsatt kunde ju jag bidra med nåt också,kändes ju bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0