Dittan å dattan

Då var det min tur att bli sjuk då... Igår när jag kom hem från jobbet hade jag lite stegring och plötsligt (efter3h) passerade jag också 39 grader...då vart man ju helt slut. kl 01.08 vaknade jag i en vatten säng,typ... lade mej på soffan tog temp. 39,5 gr... åååå....kved mej genom natten,vaknade halv åtta-ingen feber.Skumt.Mina snälla kollegor avbokade alla mina kunder så nu ligger jag hemma med Wilma och blir hjärntvättad av Pippi. Känner mej egentligen inte jätte sjuk men ska vila idag så kanske jag kan jobba i morgon.

Just nu har jag lite tråkigt,så jag lägger in lite bilder....



Wimlan med sin lilla kusin Melker i badbaljan hos mormor på Kumlinge i helgen....



Här väntar hon med spänning på att popcornena ska poppa klart. Åt dock bara ett popcorn så de var väl den dagen hennes influensa bröt ut... Alltså hon har gått ner 1kg.sen i Fredags...Lilla vännen äter ingenting. Nu har hon inte ens sin lilla gulliga bullmage kvar...:-(



Annat e de med den här magen! den växer för fullt.Den här bilden är tagen för ca 1v sen så den är väl lite större nu.
Å störrre ska den väl bli...

Trötta snoriga och febriga hälsn. från familj bacill

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken gullig bild på de två små glada charmtrollen i badbaljan.

Hoppas du inte får mer feber utan kan hålla dig frisk.

Stackars lilla Wilma. Lilla gumman, du måste ju äta någonting, du blir ju liten som lilla My annars. Ta hand om er så hörs vi när ni mår bättre.

Kram

2009-02-04 @ 12:48:56
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja,tur att det int bara var du och jag som skulle jobba,eftersom dom även fick avboka mina kunder.

jag har ju sovit hela dan jag så jag kommer att vara vaken i natt. Tyvärr så kom Tony hem och hade onit i magen,han var och spydde just.I hope it´s not magsjuka.....

Vad fint det blir i grovis oxå,snart får ni bo där.



2009-02-04 @ 17:58:43
URL: http://duracellungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0