Huset är här!!!


Idag har de satt huset på plats! så här såg det ut vid 11 tiden i morse,helt otroligt
att de har satt upp nästan hela huset på en dag! jag är hel impad. Det är som ett stort puzzel.Typ :-)



Här kommer en vägg flygande,en vardagsrums vägg är det.



Här är huset som det ser ut just nu... Inget tak på än men det kommer
i morgon.



Mamma och Wilma utanför sin borg,fniss.



De första besökarna kom redan i kväll,Moster,Daniel och Melker.Matias ger dem en guidad tur...just nu i badrummet...
De vart ingen bjudning i dag,de får bli en annan dag tror jag...

Återkommer med fler bilder inom kort! see you zoon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som du vet var vi oxå dit och tittade, kunde inte hålla oss borta från ert slott... Det är superfint!! Det är så spännande att få följa med på er "husresa".

2008-09-23 @ 19:21:27
Postat av: Marika

Jag vet att Linda och Erica har varit dit och kollat men inte vem som skrivit inlägget? du glömde nog att skriva in ditt namn...

Men kul att du tyckte de va fint!

2008-09-23 @ 21:14:35
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Rosina

Jäklar va fint det blir, måste komma upp o tryna ngn dag :-).

Härlig känsla att stå i huset första gången el hur?

2008-09-23 @ 21:16:06
Postat av: Nordberg Maija och Kaj

Jaha nu var det lite annorlunda bilder det ser ju bra ut.Pappa säger att du (snittrar )nu men vänta bara tills den är betald.Vet ej vad han menar.Han är nu så ivrig att få komma jobba.

2008-09-23 @ 21:39:42
Postat av: Marika

Rosina: De känns riktigt bra!men overkligt... de e nog bara att komma upp,Matias lär väl "flytta in" ganska snart,så någon är väl alltid där.



Mamma och Pappa: Klart jag fnittrar nu,ringer väl till er och gråter efter pengar sen :-) Nu är det bara för er att dra på er byggkläder och kavla upp ärmarna så att det inte blir så dyrt!Hahaha

2008-09-24 @ 05:53:57
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Bodil

kinde inte hålla mig, måste in och huva så här före avfärd...thi thi:) Jätte fint ser d ut att bli och jag kommer snabbt som raketen och kollar på närmare håll sen när jag kommit hem från the big apple. Ha det bäst! Kram

2008-09-24 @ 13:05:20
Postat av: Mikaela Nordberg

Det blir very läckert! Jag tycker ni ska ha det vitt som Matias tycker, där får du ge med dig... ;o) Jag blir väldigt sugen själv nu när det börjar bli verklighet för er! När är inflyttningsfesten?! (Nu har jag skrivit nåt så jag vet nog hur man gör!)

2008-09-24 @ 20:02:04
Postat av: Erica

Grått är oxå fint....såg på nån blogg ett ljusgrått hus.D var nice. Önskar att den jag lever med skulle få tillbax suget.Har varit en lång byggkrappis,som han själv kallar det för,morr.

2008-09-24 @ 20:31:13
Postat av: Malin

Åh vad härligt, vad snabbt det går! Ser jättefint ut. Både gråa och vita hus är fina, blir nog bra vad ni än beslutar er för. Du har ju i alla fall alltid haft bra smak och känsla för inredning!

2008-09-24 @ 21:56:16
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Marika

Vi får se vad det blir för färg,men det lutar mot vitt. De händer ganska mycket varje dag nu så det är jätte kul! Vill åka dit varje dag,synd att Wilma inte är så impad bara...hon tycker inte om huset... så vi ska nog int släpa dit henne i onödan.Då vill hon väl inte flytta in när de e klart....och de skulle ju va slött... Hon har redan byggkrappis tror jag :-)

2008-09-25 @ 06:50:51
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Wilma och Tony kan ju ha en klubb,Hata husklubben:),:(.

2008-09-27 @ 18:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0