Spacklar Slipar och Målar hoho va de går

Idag har grabbarna fortsatt... Marko spacklar å målar,tua att det är han som gör det,skulle jag göra det själv skulle de inte vara färdigt förän Wilma vill flytta hemifrån... Morfar/pappa har målat lister idag.



Tror han är ganska nöjd över sitt verk....                          



 Han me.... och jag me.....

                                                                                              


Här är vardagsrummet sett från kök/matsal,det är här "fåtöljavdelningen"
ska stå :-)




 den här bilden är från andra hållet......

Som ni ser är det full sula! Jag har sagt på skoj att vi vill flytta in 20 mars,Grabbarna verkar ta det på allvar ;-) Skulle väl va kul att komma hit och fira Wilmas 3års dag???

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag och Melker var upp och tittade på de hårt arbetande karlarna, jag tycker det verkar flyta på i ett bra tempo! Schyst blir det också, klart Wilma behöver huset till sin 3-års-dunder-fest!

2008-11-12 @ 21:06:06
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi kommer gärna på treårskalas i huset, tror du jag kan skriva in det i kalendern redan? De är duktiga killar ni har i släkten. Det är så spännande att följa ert husprojekt!

2008-11-12 @ 21:16:52
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Bodil

wow, vad snyggt det blir. Kan se framför mig hur ni myser vid öppna brasan...

Klart Wilmas kalas blir där, säg till när du behöver flytthjälp!

2008-11-14 @ 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0