Ladys weekend och snöstorm i Stockholm

I helgen var vi till stockholm.Handlade,fikade,lunchade,åt goda middagar,var på sissela Kyle Show mm.Allt vad en Lady behöver...Ganska ofta helst ;-) När vi vaknade på Lördag morgon var det ganska mycket snö ute,mysigt,lite julstämmning infann sej och det passade ju bra eftersom det vart en del julhandel.

Det var fint väder hela helgen men det tog slut när vi började köra ner mot Grillsehamn på Söndag eftermiddag. Hörde på vägen ner att de hade lovat storm till kvällen...Ångesten smög sej på och jag var hur nervör som helst inför färjresan... hatar att åka när det gungar. Mina medresenärer var coollugna,(Mikaela och Linda)som tur var,även om jag kände mej lite mobbad ibland ;-) Väl ombord så började det gunga ganska direkt,handsvetten existerade när jag krampaktigt höll i mej i bordet.Men det gick ganska bra,Det var två gånger som det var riktigt asigt,grejerna bara flög i cafeterian,Taxfreen var sej inte lik,det stank sprit på hela båten. Men phu... vi överlevde.



Så här fin var bilen på morgonen när vi vaknade,men Linda sopade av den hux flux så va vi på G!



Middag med en å annnan drink,svägerskorna Mikaela och Jessica spottade inte i glaset!



Här e resten av ligan,Linda,Jag och Ica som inte heller hade den roligaste resan hem,ensam på Finlands färjan i Stormen...



Tjooo hoooo! 4 pinglor på väg på Sissela Kyle.

Tack för den här gången brudar! Ser fram emot next date!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0