Äntligen har Pappa lite tid för lek

Igår var byggarna i huset sista dagen så nu kan Matias äntligen slappna av lite.
I allafall över helgen... och då är det självklart the princess som får all hans tid
(då menar jag inte the big princess som ni kanske förstår...fniss)

Vi var ute på förmiddagen och luftade oss i höst vädret.



En av Wilmas favvo aktiviteter....
förstår inte varför men de här e typ det roligaste man kan göra nu för tiden :-)



Sandlådan är också helt ok,Pappa bygger (här också...) och Wilma river




Va gö du pappa? kom hit å grääääv

Skönt att vara hela familjen en dag,annars är det Jag + Wilma och Matias+Huset.
Vilket betyder att Wilma får göra ganska mycket som hon vill = kolla på mumin och somna med Mamma
(helst på samma kudde som mamma också) bla. mysigt. men ...kan skapa konflikter ibland när mamma inte vill gå och lägga sej kl 20.00 varje kväll. Så Matias tycker nog att jag skämmer bort henne lite,men... vi får ju ett fint hus i allafall ! hihi

Nu ska jag åka till Erica "Ängeln" Bromark och klippa håret. Tänk att hon tar sej tid med mitt barr på en "ledig lördag"... Tackis!

Kommentarer
Postat av: Erica

Du vet sen när jag vill ha hjälp med håret:)räknar jag med att du ställer upp.Hi,hi vilket du gör om du har tid.kram

2008-11-04 @ 20:00:51
Postat av: Marika

De vet du,jag fixar. ;-)

2008-11-05 @ 19:09:59
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!

Var och tittade på ert hus innan vi åkte förra helgen, jätte fint! Jag blir sååå avis, faaan vad nice att bara hänga i SITT EGET HUS! Måste vara en härlig känsla!

Hoppas att allt är bra med Er alla, vi ses när vi kommer hem!

Kramar från Madde å Heddie

2008-11-07 @ 11:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0