Sprängsten och grus

Tomt status:Den här veckan har det varit full aktivitet på Vesslevägen 17 (Det ska bli vår nya adress,ganska töntigt namn men,what to do?) De har grävt,sprängt och härjat hej vilt med grus och grävskopor.Nu ser man var huset ska stå och de e så jäkla häfftigt att se hur de där killarna bara fixar allt hux flux.(tycker jag i alla fall...hehe)
Varje kväll vi har åkt dit så har det hänt massor. Så overkligt att VÅRT HUS ska stå där om typ en månad!!! (inte klart dock men då ser man huset i alla fall) Det är skit kul!!
Men efter att byggarna gjort sitt kanske jag inte tycker det är så kul längre för då ska vi ju stå där och svettas själva,hoho. Tur att man har händiga Karlar i släkten,hihi.

Ska sätta in en bild någon dag men som sagt var så är det mest grus och sprängsten just nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill se bild ändå, fastän det bara är grus och sprängsten! Är ju såå roligt att få följa med hela vägen och se hur allt bara trollas fram.

Det är faktiskt tur att du/ni har händiga karlar i släkten, då kanske du kan ägna dig åt att välja tapeter och sådant... =) Eller så inte... Men det är faktiskt roligt fastän det är slitigt, man gör det ju åt sig själv. Vi får komma över och hugga tag i en pensel eller hammare sen och se om vi kan bidra med något...

2008-08-15 @ 21:45:06
Postat av: Marika

2008-08-16 @ 13:29:01
Postat av: Marika

Okej...jag kan väl "offra" mej att åka upp i morgon och ta kort...har ju hängt där varje dag den här veckan så en dag till kan väl inte skada... Byggarna tror väl att jag håller på och flyttar in redan,hmmm.



Jag tror faktiskt att jag ska föreslå att jag kan ta på mej alla inrednings val bara killarna fixar resten..:-)Pappa går säkert med på det,han brukar mest tycka att man är i vägen när han ska jobba. Dessutom brukar jag ju få ont i ryggen ganska lätt ;-)



ha de!

2008-08-16 @ 13:35:35
Postat av: Erica

Klart du ska lägga in bilder,man kan ju inte se eran tomt från lemlandsvägen. Lite töntigt namn faktiskt.Men ni har ju en snabb liten vessla:) en morgonpigg dessutom.

2008-08-17 @ 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0