När gammalt blir "nytt"

För ett tag sen fixade jag till en liten "nostalgi" hörna i vårt sovrum. Det är Farmors gamla symaskin ( som jag faktiskt lärde mej sy på...:-) och en gammal hatthylla som F&F hade i sitt pannrum (charmigt....)
Tycke det var rätt fina grejer och försökte få det till nåt fint, så jag hängde dit lite bröllops grejer,foton,hjärtan mm.  och det vart rätt bra. Har lite mer bröllops bilder som ska upp också, så blir det ännu bättre. Kul att göra nåt fint av gammalt skit (som min kära far uttrycker sig...:-)
Bröllops örhängen,skor och skjal...(eller hur stavar man det??)

Kommentarer
Postat av: Inger Sundman

Kan lova att farmor ler uppe i himlen. Kul att du tagit tillvara deras saker och uppskattar att ha dom. Ett tips sätt skorna och örhängena inom glas och ram, har själv en sko inom glas och ram, riktigt effektfullt.

Kram från mej.

2012-01-15 @ 16:26:47
Postat av: Mikaela

Ja, farmor är nog en glad ängel nu! Jag har ju också lite "skit" sparat men vet inte riktigt vad jag ska göra med det...

s-j-a-l stavas det! ;)

2012-01-16 @ 20:52:49
Postat av: ramona

gammalt är nytt :)

2012-01-16 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0