Hur Gulliga??

Att fam. Helin vill ha en hund är väl knappast någon nyhet och när man ser dessa två
super söta Cotto de tulear valpar blir man ju helt slut... HUR GULLIGA ÄR INTE DESSA???
Det är nämnligen den här rasen jag skulle vilja ha, trevliga, snälla, barnvänliga hundar med mycket pälsvård men det ser jag inte som ett problem. Saxar har jag gott om :-) Det är väl mest jag och Wilma som drömmer om det här och vi är inte helt överens om rasen... hon vill ha en pudel.Som ska heta Fia. Jag är inte helt övertygad :-) Matias och Malte är ganska neutrala i frågan, Matias tycker väl att vi ska vänta lite och det håller jag väl med om eftersom alla säger att den första tiden är som att ha en bebis... 
Men drömma kan man ju alltid... än så länge nöjer vi oss med Hogge.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ni borde ju ha riktiga Fia på besök, Matias såg väl inte henne då ja det var väl för ett år sen. Hon är ju så söt.

2012-02-17 @ 18:20:14
Postat av: Mikaela

Pudeln skulle ju heta sötnos sa hon till mig... Men röstar för Cotto de tulear!

2012-02-19 @ 20:34:12
Postat av: Anonym

Jag röstar för dammråttor som enda husdjur......

2012-03-02 @ 07:49:51
Postat av: Patrik

Mitt namn föll visst bort

2012-03-02 @ 07:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0