Hej på er! (om det är någon som fortfarande tittar in här....)

Vintern har kommit verkar det som! Me like! Har tyvärr inte hunnit med så mycker vinter aktiviteter men vi ska väl hinna med det också. Tänkte promenera efter barnen med snowracer idag, hoppas det blir uppskattat. Då får man ju lite motion också :-) Vilket jag vill ha bara mer och mer av. Har kommit igång ganska bra tycker jag. Både på TV och promenader. Så SKÖNT, man känner sej frisk,stark, pigg och fräsch! Pigg kan väl också bero på att dessa 2 juveler vi har satt till världen sover väldigt bra just nu också. Hela nätter i egna rum. Det är jag otroligt tacksam och glad över.
Vårt liv är ganska mycket vardag just nu. Förutom i helgen då jag och Matias var till Uppsala. Vi fick en hotell övernattning och brunch i bröllops present som vi åkte på nu. Det var riktigt avslappnande, vi drev på stan, åt en massa god mat och sov som stockar!
Pallar till barnens bord! I sommras byggde jag och Pappa ett bord till barnen och efter en av höst stormarna fick vi pallarna fixade! Vi hann med en fika innan snön kom... Men bara det blir en solig dag så ska vi väl kunna sitta där igen :-)
När vi var i Uppsala var Wilma och Malte hos Farmor och Farfar. Det här är en "leksak" som Malte gillar när han är där. Och så all glass Farfar bjuder på så klart :-) Wilma tycket det är lyxigt att vara hos F&F för då får hon ligga i mitten och så har de så varma och sköna tecken, sa hon här om dagen :-)
På Fredag ska de få hänga med Mormor då dagis har stängt. Sen åker vi ut till Kumlinge en sväng i helgen. Som ni förstår är vi glada över att ha pigga, unga och hjälpsamma föräldrar. Utan er vore allt svårare! :-)

Kommentarer
Postat av: Pia Piggelin

Vad duktig du är som kan bygga själv! Och superfina pallar :) Att få sova på nätterna låter lyxigt!

2012-02-01 @ 17:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0