Nu ska man springa rätt då...

Idag fick vi då lektion i hur man springer rätt. Intressant och jätte bra. Var ut och testade på riktigt sen, känns jätte konstigt och tungt så nu är det bara att träna :-) Man ska alltså springa på framfoten, korta steg, ha platta bekväma skor typ Nike free. Får se om jag ska investera ett par...sugen blir man ju.

Barnen har kommit hem också, efter en helg på Föglö hos Farmor och Farfar. Vi har haft en riktig "slappar" dag (eller fått göra vad vi vill dag kanske mer...) med sov morgon till kl.10! Lyx!

Sen blev det soffan och mumin för hela bunten!


Wilma har förövrigt klippt sig själv....ganska kort...lagom till dagis fotograferingen om en vecka...mamma imponerad...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det var duktigt att du var ut redan! Själv så blev det både glass och kaka som söndags-dessert... Jag ska skaffa vettiga skor så hakar jag på rundorna! Så kan jag fortsätta äta med gott samvete! =)

2011-10-23 @ 20:57:12
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Erica

Duktigt! ganska klassiskt det där med att klippa sig inför dagisfoto. Jag hade en klasskompis i lågstadiet,(tjej med typ axellångt hår) som fick för sig att raka bort luggen inför ett skolfoto,typ 2cm in på hjässan.Såg ju inte klokt ut :):)

2011-10-24 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0