Halv åtta hos mig

Hela Åland har "drabbats" an halv 8 hos mig feber, ganska kul faktiskt.
Jag har ju äran att jobba med Malin så nu hoppas jag få provsmaka! Lustigt att alla vann, men lite slött. Jag hade ju hoppats på Malin förståss... Hur som helst så verkar de ha haft kul och det är väl det som är huvudsaken. Dessutom har vi ju fått bra priser från Ålandstidningen på annonser :-) och så fick hon ju 6 månaders gratis prenumeration på Nyan. Den gissar jag att hamnar i studio 11:s låda. Imorgon kan man höra henne på Radio Åland, GO MALIN!

Dagens träning: Morgon promenad 30 min + 1h Body Pump
Kul att skriva om sin träning när man är taggad till 1000, dessvärre brukar det dala ut efter ett tag...om jag känner mej själv rätt :-/ Synd. För man mår ju så bra av det. Känner sig fräsch, pigg och stark. Så varför ska det vara så svårt att prioritera detta??


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaga med mig då och då, så jag får mig en liten dos! Kommer ju inte riktigt iväg annars...

2011-10-27 @ 21:30:17
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Inger sundman

Får ju gratulera, du fick ju också va med i Halv åtta. Man såg en skymt av dej när dom var på salongen och filmade. Bra jobbat med din träning.

2011-10-28 @ 00:58:23
Postat av: Erica

Ja,du man kan ju nu skryta med att man har blivit bjuden på efterrätten av Malin i halv 8 hos mig :)

Bra med lite bieffekter med tidningarna och du och min mamma syntes ju t.o.m i tv:n :)



Bra att du skriver på bloggen om träningen,då blir det lixom gjort kanske????

2011-10-28 @ 10:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0