Fredagsmys- Body Pump

Okej... jag har bestämt mej... bloggen ska få bli träningsdagbok :-)

Efter jobbet åkte jag till Träningsverket och körde Body Pump 1h. Gissar att mina lår kommer att darra lite i morgon. Var flera månader sen jag tränade B-P och det brukar resultera i träningsverk från...
Nu sitter jag i min ensamhet och äter middag. Matias och barnen åkte till Föglö. Jobb för mej i morgon igen... tanken är att jag ska vara jätte pigg (efter en hel natts skön sömn) och masa mej ut på en morgon promenad i morgon bitti... :-) I kväll blir det nog idol och somna på soffan i vanlig Fredags ordning.

Kommentarer
Postat av: Inger sundman

De e nu bara att hålla tummarna för dej. Själv körde jag ett träningspass i morse,efter att jag sovit några timmar. Kom hem med tidiga färjan. Lycka till, gå inte ut för hårt bara.

Kram från Inger.

2011-10-21 @ 19:31:15
Postat av: Erica

Duktigt,kanske träningsvärken blir mild när du fått koppla av ordentligt.

2011-10-21 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0