Bajskorven

Malte pratar gärna om bajs och bajskorvar just nu... typ hela tiden. Det är absolut det roligaste som finns.
På dagis är det tydligen också ett hett samtals ämne... Camilla(dagis fröken) har säkert jätte kul med alla bajsfixerade 2 åringar :-)
Bajskorven slevar in lite gröt också... Han gillar mat mer än det flest tror jag.
En riktig musmspelle. Sitter gärna på bänken bredvid när man står och lagar mat.
Blivande kock kanske?
På träningsfronten ser det ut så här i dag: Gym 30 min+ Power walk blandat med jogging 1h

Kommentarer
Postat av: gummor R

hehe...lilla bajskorven en riktig sötis... känner liksom igen det där... vart annat ord här är bajs...och det är hela tiden..:=) men en vacker dag ska det väl bli annat språk.:)

2011-10-26 @ 21:01:25
Postat av: Inger sundman

Hörde idag att er blivande kock skulle göra yckling till offa och mommo när dom var i stan. Omtänksam liten herre.

2011-10-26 @ 21:57:19
Postat av: Ica

Guud så skönt med barn som äter!! Hos oss får man hela tiden tjata och lirka! Jag e så jävla trött på det! Jag vet ju hur dom blir om dom inte äter.. Och d e Inge kul! D e bara Marcus som äter självmant;). Kram

2011-10-27 @ 10:17:16
URL: http://minimolly.blogg.se/
Postat av: Ronja

Men han verkar ju växa som ogräs ocksa!!:D jag tycker dom växer bara snabbare och snabbare för varje gang jag ser dom.Hoppas jag ser er snart igen!! Ha det bäst, stooor kram!

2011-10-27 @ 19:41:45
URL: http://ronjasofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0