När en Prinsessa fyller år...

...kan det se ut så här :-)
Det här är dock inte födelsedags klänningen utan bröllopsklänningen som Wilma säger.
Vi testar den lite nu och då :-)Det här är hela outfiten.
Dukningen skulle vara rosa,lila och vit. Hon har vet hur hon vill ha det.
(Brudbuketten har hon också bestämt helt själv...undrar hur hennes eget bröllop kommer att se ut när hon har så här bestämda åsikter redan...hehe)
Lite Mammor som mumsar på Våfflor,medan några av barnen ritar.
Ett gäng ungar till! tror det var 12st totalt.Nicke Nyfiken dags.Malte slocknade efter en stund.
3 små gulltroll,hur söt får man va???
Detta var dag 1,i morgon blir det kalas för dagis kompisar och några till.Bara barn,inga föräldrar.Första gången vi har ett sånt.Det ska bli ett Maskerad kalas med ansikts målning och fiskdamm mm.+Prinsess tårta och partyhattar förstås...:-)
Nu ska jag och W se på Jessica och Frank sen får nog hon natta mamma tror jag...


Kommentarer
Postat av: ramona

tack för idag :) det var en mysig dag med vofflor o med alla småttingar som yrade på:)

hade en otroligt trötter liten son ikväll

2011-03-25 @ 21:00:08
Postat av: Moster

Vad fin hon är i den fina klänningen! Du har lärt dig ett och annat på syjuntan! Småtjejerna ser lagom glada ut... =)

2011-03-26 @ 09:05:46
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Ica

Hejhopp!!

Shit vilken fin klänning! Vad söt hon är Wilma! Hon ha fått så lågt hår! Du är riktigt grym på att sy du, kan du inte sy en klänning åt mig åxå?! Shit vad ska jag ha på mig på ert bröllop..tur att det inte är mig alla ska titta på..jag kan ta mig vad som helst..nåt amningsvänligt kanske..?!

Snart ses vi! Vad spännande..Kramkram

2011-03-26 @ 11:00:13
URL: http://minimolly.blogg.se/
Postat av: Inger sundman

Söta goa 5-åring. Vilken tur att hon har en så duktig mamma som hon har. Du har lyckats riktigt bra med klänningen. Har du kanske ärvt samma anlag som din farmor hade. Ni får en riktigt skön födelsedag i morgon, ge Wilma en kram från mej.

2011-03-26 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0