Morgon Promenad till dagis

I morse satte jag juvelerna på Kälken och gick till dagis.-10,Malte satt längst fram och skrek ping!ping! (spring...) Jag fick upp värmen ganska fort kan jag säga.Konditionen,var är den liksom??? Tror jag lämnade den på Värmdö när vi bodde där och det var ca 10 år sen...Tror det är senast jag kände mej riktigt tränad,stark och ganska smal...Ska bli ändring nu :-) men det tar vi i ett senare inlägg.
När man ser dessa bilder kan man inte tro att de är tagna här uppe på Solberget,snarare på Åre skutan eller nåt...:-)
(Eller vad säger ni Årebor?)
Ikväll åker vi till Föglö för att umgås med Kusiner,Fastrar,Spanjorer och Farföräldrar!
Trevlig trettondag!!!

Kommentarer
Postat av: Inger sundman

PÅ bilden där du drar barnen ser lite fartig ut, sa Kjäll när han tittade på den, så nog måste du ha lite kondis i alla fall. Ha det gott. hälsningar från ett vintrigt Kumlinge.

2011-01-05 @ 17:18:58
Postat av: Ica

Jaa..verkligen det ser ut som taget ur en "Kom till Fjällen" skidkatalog!! shit va mycket snö ni har!

Kul att det inte är så kallt heller, vi hade ju över -25 aldeles för länge!! DEt blir jobbigt, då kan man liksom inte njuta av vintern!!

Blir det nån skidåkning för er då? när kommer ni?

Kram

2011-01-06 @ 12:51:33
URL: http://minimolly.blogg.se/
Postat av: Kataklinka

Härligt med snö detta är bara början mera kommer vi att få, tur att vi int är i Australien med ormar o krokodiler i knutarna.

2011-01-07 @ 09:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0