Hemma igen

Vi(Wilma) klarade dagens utmaning galant.Hon var super duktig med tanke på att det var första gången hon stod på ett par skridskor. Just på den här bilden ser det väl inte så bra ut kanske?!? men det gick bra mot slutet.så nu är vi taggade! Blir nog skridskor istället för Germundö backen i helgen(kostade nästan 50 euro att hyra skidor till W och Matias för en dag!! Blev snål...Kollar nu på beg. skidor på blocket. Ska till Stockholm sista helgen i Jan så vi får se om vi hittar nåt begagnat och bra där...) Eller om någon har nåt att sälja???hör av er!
Tjohooo! Moster med kidz kom med.Vilket var tur för Malte ville ju också göra nåt och vara ute på isen var inte det lättaste för en man på 1,5 år :-)
Super bra bana!åk och testa!(utanför Islandia)
Nu ligger Isprinsessan och laddar för Lets dance (sover alltså)
Så i kväll blir det att kolla in skor,klänningar,frisyrer och kanske lite dans :-) We like!

Kommentarer
Postat av: ramona

go Wilmis!!! duktig tjej!



jaaa det är ju lets dance ikväll!!yes! det får vi inte missa!!

ha en trevlig helg!

2011-01-14 @ 13:13:00
Postat av: Inger sundman

Ja, det ser nog ut som Wilma mest är förskräckt över att stå på dessa rangliga skridskor. Men ni ska se efter helgen åker hon ifrån er.

Trevlig helg, vi ska fara på älghippa med din mor o. far.

Kram från mej.

2011-01-14 @ 16:59:48
Postat av: Linda

Härligt Wilma, snart är du en riktig isprinsessa! Jag tror att jag skulle se likadan ut som du gör på bilden om jag skulle ställa mig på ett par skridskor nu, det var så länge sedan att jag knappt minns hur man gör... Kanske måste fråga Mikaela om hon kommer med och håller i då det blir dags... =)

2011-01-15 @ 11:48:43
URL: http://buslarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0