Hej Svej!

I Söndags kom Mormor och Morfar hem från Thailand.Efterlängtade av sina barnbarn.
Med sej i bagaget hade dom otroligt "vackra" hår dekorationer.Fullträff kan man väl säga.Wilma är såld,hon ska ha dem på bröllopet säger hon.Nja säger jag...:-)
Klänningen är också en Thai present.
Fler vackra flickor:-)
Grannarna var över här om dagen,då var det ju princess tema i vanlig ordning.
Tom. Malte och Zarek blev sugna.
Malte är ganska söt i kjol också...
Skypade med faster gjorde vi här om dagen.
Malte fick äntligen se Maya,vilken lycka! Han pratar om Maya var och varannan dag :-)
Idag har det varit lite vår i luften tycker jag....kan den vara på gång?? Skulle sitta fint snart :-)
Lite bar mark under tassarna när man är ute och går skulle vara skönt!
Nu ska jag gå och umgås med min sambo som har semester från sitt ena jobb den här veckan,vilket innebär att han är hemma på kvällarna.Trevligt :-)

Kommentarer
Postat av: Ronja

va fin Wilma är! Man får en riktig sommar känsla när man ser henne med blommor i håret! :D kramar!!

2011-02-28 @ 22:47:23
URL: http://ronjasofia.blogspot.com
Postat av: Gunta

Det syns verkligen att Wilma känner sig sååå fin. Helt underbar bild!

2011-03-04 @ 12:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0