Fina Vinterdagar

Det är kallt men sååå fint ute nu.Jag har faktiskt inte tröttnat på snön än,nog för att våren är välkommen men det är bara att passa på att njuta av solen och vintern medan man väntar :-)
Det har vi gjort idag också,jag och Wilma tog en tur med sparken på ett iskallt Solberg.Känner mej ganska lyckligt lottad som får bo så här fint!
Jag och Wilma på min 31åriga födelsedag (idag)
De här bilderna är tagna tidigare i veckan då solen sken rakt in och gav oss försmak på våren :-)
Knaspelle
Fina liljor fick jag av Familjen på alla Hjärtansdag.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vackert så, men jag har tröttnat! Hit med lite vår nu...

2011-02-19 @ 19:45:20
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0