Det här med julpynt....

Idag har jag varit hemma och fixat en massa saker, papper och räkningar hit och dit. Passade också på och plocka fram lite jul grejer. Men jag vet inte om det här med julpynt är min grej, en massa krims krams här och där. Det gäller liksom att få det lite lagom. En massa röda tomtar i varje knut är inte min grej. Jag hittade faktiskt två riktigt fina tomtar på Sarhallen för några veckor sen och de är riktigt söta :-) En julkrans ute vid dörren, det fina hjärtat fick jag av min gudson,Emil här om dagen.


En julstjärna måste man ju också ha.(och en amaryllys,men den har inte slagit ut än)

Skulle Wilma få bestämma skulle vi ha glittrande julgransbollar i hela huset. Hon vill att vi ska sätta upp Julgranen redan.Ja-vi ska ha en plast i år-boring, jag vet, men vi ska inte ens vara hemma över julen så det känns som om det inte spelar så stor roll. Den är säkert jätte fin... men kanske vi tar fram den till helgen.

Hon har förresten idag bestämt hurdan brudklänning hon ska ha när hon gifter sig... likadan som Louise i Bonde söker fru :-) som sagt...vi har inte riktigt samma smak, haha.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Gillar inte heller en massa krims krams... men den där God Jul lilla kransen var jätte fin... hm och tomtarna också :-D God Jul på er iallafall!!!

2011-12-14 @ 22:40:58
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Ica

Fint med jul och dekorationer! Jag älskar kombinatinen rött vitt och grått! Vi ha inte heller pyntat så mycket iår, vi e ju i Finland och så ska vi packa ihop allt och flytta när vi kommer hem:( Det blir bra bara d blir fördigt! Ha en mysig jul! Kram

2011-12-17 @ 10:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0