Sovmorgon i flera dagar :-)

Malte har blivit morgon"trött" och sover till 07.00 till morgonen...LYX! :-) (tycker säkert inte så många...)
Man fattar ingenting när man vaknar av väckarklockan,det har vi inte gjort på ett bra tag.
Eftersom jag är morgonpigg passar det bra att stiga upp den här tiden.06 är alldeles för tidigt men 07 stiger jag gärna upp,man kan ju inte ligga och sova bort dagen :-)
"Nappavvänjningen" går fint,för det mesta i alla fall. Lite pirr kan det bli på kvällarna
men de kan vi ta! Han har blivit mycket gladare och är mindre gnällig=välkommet.
Nu ska jag kolla på Anna Anka,hon är ju bara för mycket men jag orkar inte göra nåt annat i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0