På väg mot piggare tider,hoppas jag...

Senaste tiden har varit lite halv jobbig här.Jag och Malte har varit hostiga och förkylda.Jag har hostat i över 2 veckor=inte sovit på nätterna.När det började bli ganska bra var det Maltes tur=Jippi. Nu är vi båda på väg mot lite piggare och gladare tider hoppas jag!
Matias åkte till Göteborg på kurs i dag så jag hoppas att nätterna blir bra.Han kommer hem på Tisdag kväll.
Vi har nog pysslat med ett och annat ändå bla har Nelly (W&Ms småkusin) sovit över här. Två fnitter tippor som gillar varandra :-)
De ville sova i samma säng så ni kan tänka er att det tog lite tid innan de somnade...
Fnittrade så Wilma trillade ur sängen,hihi. Man känner nog igen sej lite...Kul.
Uteliv.Blir mest sånt här uteliv nu för tiden :-) Kul de me!
På Fredagar är vi en hel hög Mammor och barn som är hemma med barn
då passar det perfekt med lite park lek.
Jag vill också va meeee!!! Skrollunge!
Idag hann vi träffa Ramona och Arthur också,det händer inte så ofta nu för tiden.
I en kall alandica park blev det lite bus.
Ensamma hemma
Idag hade jag snällaste barnen,me like :-)W och M är i luven på varandra ganska ofta,men ibland händer det! Då e det bara att njuta :-)
Nu ska jag kolla på Ensam mamma söker,helt värdelöst,men finns inget annat att se på. Sen ska jag gå och lägga mej tiiidigt.Vill va pigg som en Igelkott i morgon! (som Wilma brukar säga...)
Hej Svej!

Kommentarer
Postat av: Kataklinka

Roligt att se hur barnen trvis att vara tillsammans.

Malte har vuxit en hel del och liknar sin pappa helt

otroligt mycke.

2010-11-08 @ 09:00:25
Postat av: ramona

ja var kul att ses en sväng...(fast det var kallt som f-n) blir alldeles för sällan...

Jag tycker Malte liknar en riktig nordbergare :))

E lite Jonte i han ju :))

2010-11-08 @ 12:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0