Lördags Middag och Farsdag

Igår Kom Stefan och Madde hit med två kassar mat och fixade till en middag för oss,Inte illa!Det tackar vi för.
Nästa gång antar jag att det är vi som får bjuda dem då de antagligen har fått en liten bebis då :-)
Mikaela och Daniel med fam var också här så huset var fullt.
Märks att de är vana i köket,vips så stod maten på bordet.
Fam.Nordberg/Rundberg åkte hem rätt tidigt med juvelerna.Vi andra spelade Alias och drack vin till 00.30...lite små segt i morse men de gick över :-)
Melker och Malte i Potatisgubbarnas snygga brillor :-) Söta killar!
Snygg min...
Farsdag,blev den slöaste dag på 2 år tror jag, vi har inte gjort ett dugg.Kollat repriser på tv typ...
Frukost på sängen fick han i allafall
Nelly sov över så hon fick fira Matias hon också. Maltes nya min när han ser en kamera,söt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det var tur vi åkte hem då eftersom det var Daniels sovmorgon i morse... Blev lite hackigt i natt. De ser lite småsliriga ut i brillorna men söta! Mysigt morgonfirande, sängen full med ungar! =) Tack för igår!

2010-11-14 @ 20:47:15
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: ramonster

tjohoo... va skönt med en slapp dag:) sånna måste man unna sig ibland.

coola killar med brillor.... :)

2010-11-14 @ 21:26:27
Postat av: Ronja

TackTack!!! Det e lugnt...;) Firade födisen ganska lugnt med Saschas familj. Det blev mycket tarta och senare for vi ut och äta. Efter det blev det nagra glas med lite kompisar..:) helt mysigt. Hälsa alla där! manga kramar

2010-11-15 @ 17:43:05
URL: http://ronjasofia.blogspot.com
Postat av: Ica

Ååhh..frukost på sängen! Det va inte dåligt! Vi glömde nästan bort hela farsdagen..pinsamt..men det ha varit mycke på sista tiden!! :) men Marcus (och jag åxå) fick iallfall sovmorgon..tjejerna sov till kl 8.00. Sen blev det en riktigt mysig dag i skidbacken!

Vi ses snart hörru!!

kram

2010-11-15 @ 20:42:31
URL: http://minimolly.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken lyx med personliga kockar. DÄr har de något de skulle kunna satsa på. Jag skulle kunna tänka mig att betala om någon handlade och lagade mat åt en på beställning. Att de dessutom är trevliga skadar inte... =)

Gillar Maltes kameramin skarpt! ha,ha! Gullunge.

2010-11-16 @ 13:36:22
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh blir lite avis,nån anna kunde få komma hit och laga,men gärna mitt i veckorna:) Sköna kids:)

2010-11-17 @ 07:39:30
Postat av: Jespermai

Awesome site!

2011-10-18 @ 08:08:35
URL: http://jespermai.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0