Hej mitt vinterland!

Hoppsan va länge sen det var det hände något här då....Hmmm. Nåja det finns ju annat att göra också :-)
Vi har hållit på med både det ena och det andra... Bakat pepparkakor,julpyntat lite,varit till Stockholm,lekt i snön,inhandlat nästan alla julklappar (!!!) Varit på flera trevliga Mamma bruncher,jobbat mm.mm.
Det är så fint nu när det är snö ute och en massa ljus i allas fönster. Jag känner mej riktigt taggad inför vår första Jul i huset,ska bli jätte kul!
Wilma bakar,inte pepparkakor på den här bilden men det har vi också gjort. I klädd ett förkläde jag har sytt till henne.Malte har likadant i blått.
Idag har vi testat nya skidorna som jag köpte i Sverige igår.Vart ganska många vurpor :-)
Men hon tyckte det var kul,i alla fall 200m,haha. Malte trivs bäst på Snowracern.
Ha det bra ute i snön!

Kommentarer
Postat av: Erica

Duktig du är på att sy:) Å det är viktigast att man har roligt när man skidar.Snart susar hon ner för berget:)

2010-11-30 @ 07:48:19
Postat av: Westergård

Tjingeling! Kul med snö men inte kyla...brrr...här har vi ett par minus men en 20 cm snö!!! Hur funderar ni angående nyåret? Vore kul med gäster!! Ni är hjärtligt välkomna, det vet ni!! =)



Tjohej

2010-11-30 @ 22:03:33
URL: http://livetpawestergard.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Förklädet var jättefint! Har du snott de där perfekta bak-bunkarna av mamma?!

2010-12-01 @ 20:18:02
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0