Uteliv (dock inte på arken ;-)

Senaste tiden har vi mest spenderat ute. Fixat på gården,solat,gungat,lekt i sandlådan mm.
Det är ju jätte kul med "trädgårds liv",det trodde jag aldrig att jag skulle tycka! Nu skulle man kunna hålla på hur mycket som helst!
Lådorna som Matias byggde är nu fyllda med jord,klot thuja (en stam thuja) och stenar som vi köpt på Flygfyrens stållager. 2 solstolar har inhandlats(känns som en mycket bra investering...)
Vi bor ju på Vesslevägen 17 och nu syns det även från vägen.
Matias och jag har lagat den med gemensamma krafter. Måste målas en gång till,men det får bli en annan dag :-)
Som ni ser så är jag inte så mycket för blommor,men igår var vi till Stockholm och införskaffade två röda blommor!!!  Man blir nästan chockad! Det är bra att ha med Wilma och Elin då får man ideer på löpande band.
Här kommer vår enda "rabatt" på bild. Ihop komponerad av Mej,Wilma och Elin
Lite nice vart den allt!
Kollvantarna har fått en gungställning.Matias spikade ihop en här om dagen.
Den ska målas svart.Det får också bli någon annan dag. Poppis är den i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Carro

Allt är skitsnyggt Marika!! Jag längtar så efter att ställa iordning vår terass men vi väntar på fasad-målning först och det tar tid... Menmen, vi har ju ingen brådska! :)

2010-05-16 @ 17:10:03
URL: http://flaxfix.bloggsida.se
Postat av: Erica

Har fingrarna blivit gröna;)? Jag väntar fortfarande på att mina ska bli gröna:):)

Kul med gungställning,den var säkert uppskattad.

2010-05-16 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0