Fredag kväll

Det är Matias 35års dag idag och han är bortrest över helgen.Skidning med killar från gamla jobbet i Stockholm.
Vi firade honom lite igår kväll. God mat och några paket.
Jag är själv med barnen hela helgen.Första gången så här länge...Går bra än så länge :-) Båda barn sov som stockar innan klockan var åtta. Har hunnit basta i lugn och ro=lyx. Nu ett inlägg innan Lets Dance. Eftersom Matias är borta får jag väl kolla på honom i tv:n istället,haha...hoho

Några bilder från igår,när det var STRÅLANDE SOL och massor av snö. Mindre nice väder idag...dimma å några + grader.blä.


Snötunnel.Tok svettig var man innan den var klar,och den är inte lång som ni ser :-)


Sjukt mycket snö.         Sparkstötten är POP


Lite bloggar måste man ju kolla in också... Wilma vill oftast kolla Kusinernas blogg eller Pippi på You tube.
Skruttan... snart 4år och kollar bloggar och you tube.Inte klokt.

Nu ska jag njuta av lugnet och hoppas på en lång skön natt...


Kommentarer
Postat av: ramona

snart ska jag komma och placera en solstol på terassen....:)

2010-02-26 @ 21:11:03
Postat av: Pia Piggelin & Co

Vad härligt att se en snötunnel! Det är precis det jag har tjatat om alla snöfattig vintrar. "Det var annat när jag var liten, då fanns det minsann snö så det räckte till snötunnlar och grottor", har varit min standard kommentar varje vinter, fram tills i år :)

2010-02-26 @ 21:20:37
URL: http://jackmattibirger.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0