Saxess Julfest

I Lördags hade vi Julfest med salongen,Malin och Milla var fest fixare,allt ordnades i smyg.
Vi träffades utanför byggis(??!!) kl:17. Där serverades Glögg från en trunklucka,med eller utan spets :-)
Sen  drog vi vidare till Dart klubben! Där ordnades Saxess Mästerskapen i dart. Tjohooo....Det gick bra för vissa och mindre bra för andra om man säger så :-)
Hela gänget med Killar. Saknade dock 5 pers...
Fanny var bäst av alla,här står hon och Matias och räknar sina höööga poäng.
Det var riktigt skoj.Lite udda och det är ju kul :-)
Sen drog vi vidare till Hotell och Restaurang skolan och mumsade i oss en maaaassssa jul mat.
Efter det blev det Indigo på några drinkar.Sen hem till Zzzznark lådan. Riktigt lyckad kväll,och jag är stolt över mej själv som var hemma innan 01.30.Hör inte till vanligheterna när jag och Matias går ut,men det ska nog bli vanligare tror jag...Söndagarna är lite trevligare då!
I Måndags åkte vi dessutom till Stockholm på kurs,Make up. Jätte bra!
Sov över på ett vandrarhem,av alla ställen. STF Gärdet,billigt,enkelt och fräscht. Bra om man bara ska sova några timmar och inte vill betala allt för mycket.
Det har varit mycket program med jobbet nu,så tur att man har bra arbetskamrater! :-)

Kommentarer
Postat av: Erica

Kan ju bero på att chauffören skulle hem då:)2 ggr har det hänt att ni kommit tidigt hem pga mig :):)

Hur är det när jag inte är med ;)



Skoj var det på julfesten. Skulle gärna varit med och testat sminket.

2010-12-11 @ 17:27:30
Postat av: Rosina

Ser riktigt skoj ut!.



Sminkkursen skulle man gärna vart med på jo... :-)

2010-12-11 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0