HELLOOOO!!

De va ett tag sen... Vår laddare till datorn gick sönder i nåt åskoväder men nu har vi fått en ny! Upptäckte att det var ganska skönt att vara "datorledig" så vi får väl se hur täta inlägg det blir i framtiden :-)

Vad har vi hållit på med då??? Varit till Åbo på begravning,via Kumlinge båda vägar,så det tog två dagar.Sen har vi väl mest hållit på med våra vardagliga grejer.Börjat aktivera oss lite mer fysiskt.Jag har ju börjat träna en dag i veckan,ska öka på det till två,med början denna vecka.SKÖNT med lite träningsvärk.Matias har börjat Cykla ute i skogarna igen efter att ha slitit med huset i ett år. Och så går ju jag och Wilma på Gymnastik +att vi har simning varannan söndag med både Wilma och Malte. Jaa efter allt de här är det ganska skönt när det blir Fredag och man bara eee...

jag har gjort en ny grej förresten! testat spikmattan... lade mej på den framför öppna spisen i Lördags och de va tydligen vääääldigt avkopplande för jag somnade efter ca 5 minuter!!! helt otroligt.Utan kudde eller nåt. Matias höll på att lägga Wilma när han plötsligt hörde hur jag snarkade,han vart lite förvånad när han hittade mej på golvet.haha.

Malte har börjat somna vid nio tiden+att han har börjat med napp.Säger bara ett ord-LYX.Vilken skillnad,plötsligt är allt så mycket lättere,skönare och roligare.

Nu ska jag gå och lägga mej,återkommer med nån bild nån dag! Natti.

Kommentarer
Postat av: ramonster

mm säger bara det spikis i kanon. jag använder den alla kvällar... så himla skönt!!

Malte har börjat få lite rutiner :) va skönt. våran plupp har sovit bra två nätter nu.. håller tummarna att det ska hålla i sig några nätter till iallfall S

2009-09-23 @ 09:15:17
Postat av: Erica

Jag använder spikmattan varje kväll:)i sängen före läggdags.

Åh vad skönt för dig att det blir lite ordning på grabben. Så känns livet lite lättare igen:)

vi ses på fredag,kram

2009-09-23 @ 17:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0