Från RYGG till MAGE

Maltes utväckling fortsätter,idag har han svängt sej från rygg till mage.Från mage till rygg har han redan klarat av. Nästa steg är väl att lära sej sitta :-) Han såg något förvånad ut när han plötsligt låg på mage.


Lilla gulle va duktig du är!!!

Mat äter han varje      Så här glada var vi
dag,mumsar i sej         på 4 månaders dagen!
allt han får.
Blöjorna ser ut
där efter,hoho.:-)


Idag ska jag vara hemma å städa mm. Tänkte hoppa över promenader och träning resten av veckan.Han nåt i halsen som inte e bra,har egentligen känt det från och till i flera veckor men det är först nu det börjar göra ont...hoppas det går över snart.

Pappa ska komma och fixa vår garderob i hallen idag också.Ska bli så skönt att få det fixat så det blir lite Ordning och reda.De gillar jag :-)

Har förresten en liten klump i magen idag efter att jag hörde på nyheterna om Tsunamin i stillahavet...Fy va obehagligt. Tänk att det var nästan 5 år sen vi (jag och Linda) var i Thailand och samma sak hände där... HUGA va HEMSKT!



Kommentarer
Postat av: Erica

Gulle Malte,duktig bebis.

Ja fy fan för tsunamin....

2009-09-30 @ 21:11:20
Postat av: Linda

Ryser jag med varje gång jag hör eller ser om denna tsunami. Usch! Är så glad att vi fortfarande har varandra.

Malte-gulle vad go du är. Måste komma och snusa lite på dig igen snart. Vad roligt att du kan vända dig båda vägar. Snart rullar du fram längs golven... =)

2009-10-01 @ 20:43:52
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: ramona

mmm va mumsig han e... måst komma o gosa lite med han i veckan...

kan du åka nån annan dag en fredag till fögel??

2009-10-04 @ 22:28:58
Postat av: Inger

Han e så go, er son men Willma e också go, hon är så härlig tycker jag. Tsunamin är en sak som man ryser över när man hör och ser om den, Jag är så glad att ni klarade er så bra. Var rädda om er. kram från mej.

2009-10-06 @ 20:54:47
Postat av: Anonym

Han e så go, er son men Willma e också go, hon är så härlig tycker jag. Tsunamin är en sak som man ryser över när man hör och ser om den, Jag är så glad att ni klarade er så bra. Var rädda om er. kram från mej.

2009-10-06 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0