Veckan som gick

Jaha... så gick det en vecka till då...!!Snabbt går det. Fullt program hela tiden. Malte har börjat bulla upp sej i soffan och är något nöjd över att se världen från sittande position ;-) Wilma snor ju Malte nappar HEEEELA tiden,men nu tror jag att jag har kommit på en smart grej som får henne att släppa napparn direkt.Det är att alla "bebisar" som har napp måste ha blöja också som man ska kissa å bajsa i.DÅ kommer nappen flygande ganska snabbt,hehe.får se hur länge de funkar...


Nappsnattaren å Mallgrodan.Lite smått nöjd kille i tv (molly mus) soffan.


pappa med gladaste killen!

I Lördags åke Wilma till Farmor och Farfar.Så vi passade på att äta GOD middag (som Matias lagade=lyx)Grillad lax med diverse godsaker till.Lite vin och efterrätt.Kändes som om vi var barnfria när "bara" Malte var hemma :-) Att vi två ätit middag på "tumis" har inte hänt på lääänge så de var nåååågot lyxigt :-)
Pricken över i var ju att Matias steg upp med Malte på Söndag morgon  och jag vaknade 09.20!!! VA?! Hur skönt va inte de???!!! ME LIKE!;-)

Innerum frågan har löst sej,så nu har jag börjat boka in Partyn.Ska bli kul! Fick alla grejer för ett tag sen,så nu står det två resväskor här hemma fulla med prylar.

Så ni som vill ha partyn,jag hör snart av mej!


Kommentarer
Postat av: Linda

Han är så mysig och glad hela tiden mitt härliga lilla gudbarn. Mysprick!

2009-10-19 @ 20:45:35
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Elin

Lilleman blir stor ju! Kan sitta själv snart! Så sööt!



Vad skönt med tumis middag sånt behövs!



2009-10-20 @ 07:10:15
URL: http://livetpawestergard.blogspot.com
Postat av: carro

hahaha, i like din pedagogik Marika! D e rätta takterna ;) Kram!

2009-10-21 @ 15:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0