Sista Ultraljudet,Malte är absolut en Malte

Idag har vi varit på Sista Ultra ljudet.Allt såg bra ut.Mitt i allt dök det upp en STOR pung i rutan!!! alltså tom.en blind höna skulle ha sett att de va en kille! Coolt!(hoppas de e en kille nu,annars kommer man väl att vara förknippad med en blind höna resten av livet,haha)
Allt såg bra ut,men nu verkar han vara rätt stor mitt i allt.Bengt Hägg (läkeren) uppskattade honom till 3278g nu redan...Shit liksom.Kan ju bli en 4kg:s klimp innan det är färdigt.Men sådana baddare kommer ju ut de också :-) Nåja allt vi kan göra är att vänta och se.
Annars börjar jag känna mej ganska klar med den här magen nu,tungt och stort.Klumpig och osmidig.Så han är välkommen när som helst!

Kommentarer
Postat av: Ramona

hehe va fränt!!! kommer väl en liten baddare snart :) börjar bli spännande nu.

2009-05-05 @ 07:30:15
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Annica

Vad fint ni fått det.. gillar ert räcke på altan! Spännande tider nu just.. man gick som på nålar den sista tiden :-) Lycka till!

2009-05-05 @ 12:16:53
URL: http://fameliasson.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja det är ju bevisat att man kan klämma ut 4kgs bebisar...4230 gr om man skall vara exakt;-) Så det går nog bra.Plopp bara.

2009-05-05 @ 20:52:32
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: Linda

Väntar med spänning på att få träffa er lilla prins. Med tanke på hur bra det blev förra gången har jag stora förväntlingar... =)

Hoppas gardinerna blev bra.

Kram

2009-05-06 @ 09:02:14
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Ica

Tänk att man kan se att det var just en pung!! Häftigt! ´Jag har ju aldrig varit med om att få se just en pung på nån ultrljuds skärm så jag tycker ju att det låter lite extra spännande!

Det är nog lite nervpirrigt den sista tiden...

2009-05-06 @ 12:04:04
Postat av: Melker

Yes, en kill-kusse! Då har jag en av varje!

2009-05-06 @ 15:16:54
Postat av: Jill F-F

Det går lättare med 4kgs klumpar;) Andra o tredje barnet var pojkar och de vägde 4285g och 4190g, gick på 4 min och 1 minut, så det klarar du galant;)

2009-05-08 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0